Korjaukset

Jos tuotteessa ilmenee vika takuuaikana (12 kk takuu ostopäivästä + 12 kk takuu), sinun tulee toimia seuraavasti:

 

1. Täytä online-korjauslomake ja paina "LÄHETÄ"

2. Odota vastausta, joka sisältää ohjeet, miten edetä tästä eteenpäin

 

Jos sinun on lähetettävä tuote korjattavaksi, sinun tulee liittää mukaan tuloste korjauslomakkeesta (täytettyäsi lomakkeen saat kopion sähköpostitse) tai kopio tilausvahvistuksesta.

 

Palaamme arkisin 24 tunnin sisällä.

 

Pakkauksen etiketit

Jos sinun on lähetettävä tuote korjattavaksi, suosittelemme lähettämään paketin takaisin GLS:n avulla. Voit tilata pakkausetikettejä verkkokaupasta: klikkaa tästä

 

Korjauksen ehdot

1. Tuote on lähetettävä asianmukaisesti pakattuna ja mieluiten alkuperäispakkauksessaan.

2. Maksamme toimituskulut, kun palautamme tuotteen korjauksen päätyttyä (vain yksityisasiakkaat)

3. Korvaamme korjauksen lähettämisestä aiheutuneet toimituskulut, jos käytät GLS-palautuspakkauksen tarroja ja jos korjaus kuuluu takuun piiriin tai siitä voi valittaa (vain yksityisasiakkaat).

4. Mikäli ilmoitettua virhettä ei havaita tai virhe johtuu muusta kuin meille lähetetystä tuotteesta, peritään tarkastusmaksu 400 DKK sis. Alv (kattaa huoltoteknikon käyttämän ajan). Summa veloitetaan laskua kohden, ja se on maksettava ennen kuin tuote palautetaan sinulle.

 

 

Pioner DJ-laitteiden korjaus (ohjaimet, kuulokkeet, kaiuttimet jne.)

Seuraa tätä linkkiä: http://repair.pioneerdj.com/customer/claim/

HUOMAA:

Valitse "Ostomaa" -kohdasta "Tanska".

Valitse "Jälleenmyyjä, jolta ostettu" -kohdasta "Music Group Denmark A/S".

 

/upload_dir/templates/SSXL2024_oktober_speedy