Olipa kyseessä sitten 18., 50. tai 90. syntymäpäiväsi, päivää on tietysti juhlittava!
Tässä blogikirjoituksessa autan sinua suunnittelemaan syntymäpäiväjuhlasi alusta loppuun, ja käyn läpi kaiken ruoasta viihteeseen ja kaikkeen siltä väliltä, mikä kuuluu syntymäpäiväjuhliin.
Aloitetaan - paljon on käytävä läpi!
Aseta budjetti
Ensinnäkin meidän on hallittava budjettia. Se on aina hyvä aloittaa, koska budjetin avulla voi suunnitella kaiken. Ainakin minusta tuntuu, että budjetti auttaa minua olemaan käyttämättä liikaa rahaa juhlissa.
Olen tehnyt muistilistan asioista, jotka sinun on otettava huomioon budjettia suunnitellessasi:
- (Paikka)
- Ruoka ja juoma
- Koristeet
- Kukat
- Liput
- Ilmapallot
- Pöydät ja tuolit
- Kutsut
- Äänijärjestelmä
- Valaistuslaitteet
- Pöytäliinat ja servetit
- Pahviset mukit
- (Buffet-pöytä) ja lahjapöytä
- Viihde
Selvitä käytännön asiat
Nyt on aika selvittää käytännön asiat, ja sitten siirrymme hauskanpitoon myöhemmin:
Päivämäärä:
Päivämäärän on tietysti oltava lähellä omaa syntymäpäivääni. Minulla on syntymäpäivä 16. joulukuuta, joten pitäisin syntymäpäiväni talvella, ja todennäköisesti myös viikonloppuna, joka on lähinnä syntymäpäivääni.
Itse asiassa olen usein pitänyt sen marraskuussa tai tammikuussa, koska joululounaita ym. on paljon joulukuussa.
Jos sinulla on syntymäpäivä kesällä, saatat myös harkita, pidätkö sen keskellä kesälomaa vai siirtäisitkö sen joko kesän alkuun tai loppuun, jotta kaikki eivät ole lomalla.
Paikka:
On tärkeää, että on paikka, jossa kaikki voivat olla. Asun esimerkiksi pienessä kaksiomaisessa asunnossa, joten ei ole suuria mahdollisuuksia järjestää suurta juhlaa.
Vuokraisin varmaankin tilan tai jotain vastaavaa, ja jos olet niin onnekas, että sinulla on syntymäpäivä kesällä, voit myös pitää sen puutarhassasi tai ulkona yleensä.
Suunnittele ruoka ja juoma
Nyt on tullut aika suunnitella ruoka ja juoma. Se voi riippua siitä, pidätkö esimerkiksi 18-vuotissyntymäpäivää vai 50-vuotissyntymäpäivää. Sekä siksi, että budjetti on yleensä hieman erilainen, että erilaiset mieltymykset.
Olen siksi valinnut jakaa sen muodolliseen juhlaan ja epämuodolliseen juhlaan, kun on kyse ruoasta, ja antaa siten joitain konkreettisia ehdotuksia herkullisesta ruoasta syntymäpäiväjuhlalle.
Virallinen ruoka:
Alkuruoka
- Tonnikala tartar
- Grillattu valkoinen parsakeitto
- Savustettu lohi tillikreemillä
- Naudan carpaccio parmesaanilla
- Hummerikeitto
Pääruoka:
- Lampaankyljykset rosmariinilla ja valkosipulilla
- Risotto tryffeliöljyllä ja sienillä
- Sitruunalla grillattu kana pestolla
- Pippuripihvi
- Meriantura voikastikkeella
Jälkiruoka:
- Passionhedelmäpannacotta
- Suklaafondant vaniljajäätelöllä
- Sitruunapiirakka marenkilla
- Eksottinen hedelmäsalaatti kookoskermalla
- Klassinen tiramisu
Buffet-ruoka:
- Mini-voileivät
- Pizza-palat
- Mini-hampurilaiset
- Tapas tai antipasto-lautanen
- Nachot dipillä
- Grillatut kanavartaat
- Annoskokoinen hedelmäsalaatti
- Makkarakääröt
Jos pidät syntymäpäivää aamulla, tässä on joitain brunssiehdotuksia:
- Munakkaat
- Avokadoleipä
- Jogurttiparfait
- Belgialaiset vohvelit tai letut
- Lohi ja bagelit
- Hedelmätikut
- Smoothiekulhot
- Mini-croissantit ja suklaaleivokset:
- Kahvi- ja teebaari:
Juomat:
Tässä vaiheessa tarjoaisin viiniä, samppanjaa, joitain cocktaileja ja shotteja, koska pitäisin juhlia illalla. Ja tietysti myös vettä.
Jos pidät brunssia, voit tarjota mehua, mehua, maitoa, kahvia ja teetä.
Syntymäpäiväkakku:
Tietenkin on myös tärkeää, että harkitset syntymäpäiväkakkua. Teen yleensä suklaakakun ja koristelen sen vain lasitteella... kaikkihan tykkäävät suklaakakusta lasitteella. Muuten voit aina valita klassisen kakku-ukon/kakku-tytön.
Huolehdi koristelusta
Mielestäni juhliin kuuluu ehdottomasti koristeita ja koristeluja. Ajattelen, että voin näyttää teille, mitä olen itse ostanut syntymäpäiväjuhliini ja mitä muita ideoita minulla on.
Liput:
Tietysti syntymäpäiväjuhlaan kuuluu liput, koska se on perinne. Syntymäpäiväliput luovat aina juhlallisen ilmapiirin tilaan.
Ilmapallot:
Kyllä... ilmapallot ovat aina varma valinta. Ne luovat myös erittäin juhlallisen ilmapiirin tilaan, eikä tarvita kovin montaa ilmapalloa, ennen kuin tila tuntuu paljon juhlavammalta.
Kukat:
Jos pidät enemmän elegantista ilmeestä, suosittelisin koristamaan tilan kukilla. Se tekee juhlasta muodollisemman ja hienomman.
Valosarjat:
Jos pidät syntymäpäiväjuhlaasi ulkona tai paikassa, jossa on hieman pimeää, valosarjat voivat aina tehdä tunnelmasta erittäin viihtyisän.
Ilmapallot:
Melkein kaikissa syntymäpäiväjuhlissa, joihin olen osallistunut, on ollut tämäntyyppistä koristetta. Ilmapallot antavat todellisen syntymäpäiväfiiliksen - eikä ihmisillä ole epäilystäkään siitä, kuinka vanha oikeasti olet...
Teema syntymäpäiväjuhlille
Voisit myös kokeilla erilaisia teemoja syntymäpäiväjuhlillesi. Se antaa aina hieman lisää tunnelmaa, ja on todella hauskaa, jos ihmiset todella panostavat siihen!
Voit esimerkiksi järjestää kilpailun parhaasta pukeutumisesta varmistaaksesi, että ihmiset todella pukeutuvat teeman mukaan.
Tässä on luettelo erilaisista teemoista, joita voit käyttää syntymäpäiväjuhlillasi:
- Rantateema
- Valkeat juhlat
- Corona-teema
- "Päivä, jolloin" -teema - täydellinen päiväjuhlille
- Cocktail-juhlat
- Afterski-teema
- Masquerade
Varmista äänentoistolaitteet
Hyvä musiikki ja hyvät kaiuttimet, jotka tuottavat selkeää ja voimakasta ääntä, ovat todella tärkeitä. Mielestäni musiikki luo lähes kaiken tunnelman juhlaan. Laadi hyvä soittolista etukäteen, jotta voit vain laittaa sen soimaan, kun pidät juhlat - on myös ärsyttävää, jos musiikkia vaihdetaan jatkuvasti.
Kun olen pitänyt syntymäpäiväjuhlia, minulla on ollut oma järjestelmä. Se muistutti hyvin "Yamaha Stagepas 600BT PA-kaiutinjärjestelmää", joka takaa ammattimaisen äänen. Hyvä ääni maksaa, mutta voit myös vuokrata äänentoistolaitteita, jotta budjetti ei ylity.
Muuten voin myös ehdottomasti suositella DJ:tä. Tällä tavoin voin siirtää vastuun pois itseltäni ja varmistaa, että musiikki sopii tunnelmaan. DJ:t ovat hyviä aistimaan ihmisten tunnelmaa, joten he tietävät juuri, mitkä kappaleet sopivat juhlaan. He voivat myös nostattaa juhlatunnelmaa, jotta ihmiset tulevat tanssilattialle.
Valmis syntymäpäivään
Nyt sinun pitäisi olla melko valmis pitämään syntymäpäiväjuhlasi. Onnea matkaan!
Kauppaehdot yksityisasiakkaille
Napsauta tästä nähdäksesi kaupankäyntiehdot yritys- ja EAN-asiakkaille
Yleistä tietoa
Music Group Denmark A/S:tä ja tätä verkkokauppaa kutsutaan tästä eteenpäin nimellä "myyjä, me, verkkokauppa", kun taas Music Group Denmark A / S:n suoraostoasiakasta nimellä ”sinä”
Osoite:
Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4
8240 Risskov
info@soundstorexl.fi
Puh. +358 75 3263322
Osakeyhtiö
CVR: 33777175
Perustamisvuosi: 2011
Toimitus
Toimituskulut voivat vaihdella toimitustavan, tuotteen ja kokonaisostohinnan mukaan. Ostajalle ilmoitetaan tästä luonnollisesti ennen tilauksen vahvistamista. Huomaa, että tilauksen yhteydessä sinulla on mahdollisuus määrittää vaihtoehtoinen toimitusosoite. Tätä voidaan käyttää, jos tilatut tuotteet toimitetaan toissijaiseen osoitteeseen; esimerkiksi työpaikallesi.
* Huomaa: Kun tilaat tuotteita ja valitset "yksityinen toimitus", tilauksen voi toimittaa yksi tai useampi eri kuljetusyhtiö, kuten: GLS, Post Danmark, UPS, DPD jne. Tämä johtuu siitä, että toimitamme useilta eri tavarantoimittajilta, jotka käyttävät eri kuljetusyhtiöitä. Paketit käsitellään siis kyseessä olevan kuljetusyhtiön lähetystavan mukaisesti ja ne voidaan lähettää lähimpään GLS-pakettipisteeseen, postiin tms., mikäli ketään ei ole paikalla, kun kuljettaja yrittää toimittaa tilaustasi.
Jos haluat tietää, kuka toimittaa tilauksesi, voit kirjautua verkkokauppamme kautta "Omalle tilille", jossa on yleensä kerrottu, kuka toimittaa tilauksen. Jos tätä ei ole ilmoitettu, voit lähettää meille sähköpostia.
Toimitusaika voi vaihdella tuotteen varastotilanteen mukaan, mutta tämä mainitaan yksittäisen tuotteen kohdalla.
Huomioithan, että suurten ja/tai raskaiden tavaroiden toimituksissa kuljetusliikkeiden, kuten esimerkiksi Dachserin tai Danske Fragtmændin, toimitus tapahtuu suoraan asunnollesi.
Maksu
SoundStoreXL-verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kun maksu on vastaanotettu, lähetämme tuotteet sinulle.
Kortti
● Dankort
● Visa / Dankort
● Mastercard
● MasterCard Debit
● Visa
● Visa Electron
Summa vähennetään kortiltasi vasta kun tuotteet lähetetään verkkokaupasta. Summa, joka on suurempi kuin mitä olet hyväksynyt ostohetkellä, ei koskaan veloiteta. Emme veloita korttikuluja.
MobilePay
Osta verkossa ja maksa matkapuhelimellasi
Pankkisiirto
Ei lisämaksuja
Siirrät kokonaissumman pankkitilillemme Spar Nord Bank A/S:ssä:
Reg: 9004 - Tilinumero: 1120451932
BIC/Swift-koodi: SPNODK22
IBAN-numero: DK2290041120451932
HUOM! Kun maksat pankkisiirrolla, et ole vastalausejärjestelmän suojassa.
EAN-numero
Vain viranomaisille tai julkisille laitoksille
Lahjakortti
Lahjakortteja käytettäessä, voidaan käyttää vain yhtä lahjakorttikoodia ostosta kohden
Hinnat
Kaikki verkkokauppojen hinnat ovat Tanskan kruunuissa EUR ja sisältävät ALV:n ja muut verot.
Voit nähdä aikaisemmat tilauksesi kirjautumalla verkkokauppamme kautta. Kirjautumisen jälkeen voit esimerkiksi tulostaa ostoksestasi laskun ja vastaavia tietoja.
Voit tarkastella ostohistoriaasi asiakastilin luomisen jälkeen.
Alennuskoodit ja lahjakortit
Ellei toisin mainita, seuraavat ehdot koskevat alennuskoodeja tilaustasolla (ei yksittäisiä tuotetarjouksia).
1. Alennuskoodia voi käyttää enintään kerran per asiakas per päivä.
2. Yhtä tilausta kohti voidaan käyttää enintään yhtä alennuskoodia.
Lahjakortti katsotaan talletukseksi, eikä sitä lueta tuotteen ostoksi. Lahjakorttia ei voi käyttää uuden lahjakortin maksamiseen.
ALV:n palautus
Kun tuote viedään maasta, lähetä meille voimassaolevat asiakirjat (esim. tullileimalla varustettu myyntilasku) sekä tilitietosi arvonlisäveron palautushakemukseesi. Kun tämä on toimitettu, arvonlisäveron määrä palautetaan hallintokuluineen 10 % arvonlisäveron määrästä (min. 13 EUR ja max. 54 EUR)
Palautetut tuotteet / peruuttamisoikeus
Sinulla on 30 päivän peruuttamisoikeus, kun teet ostoksia verkkokaupassamme.
Peruutusaika päättyy 30 päivän kuluttua päivästä, jolloin:
1. olet vastaanottanut tuotteesi
2. vastaanottanut fyysisesti viimeisen tuotteen, jos on sovittu useista eri tuotteista, jotka tilataan yhdessä tilauksessa ja jotka toimitetaan yksitellen
3. vastaanottanut fyysisesti viimeisen erän tai viimeisen tuoteosan, jos on kyse useista eristä tai osista koostuvan tuotteen toimittamisesta
Sinun tulee käyttää palautuslomakettamme peruuttamisoikeuteen ja lähettää siitä kopio palautuksen yhteydessä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen: info@soundstorexl.fi
tai käyttää tavallista peruutuslomaketta. Et voi peruuttaa tilaustasi yksinkertaisesti kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta ilmoittamatta meille tästä selkeästi.
Tiettyjä tuotteita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa normaalilla toimituksella. Tämä koskee yleensä yli 30 kg painoisia tai yli 2 metrin pituisia esineitä.
Ostoksen osien hyvitys
Jos olet ostanut meiltä useampia tuotteita, sinulla on mahdollisuus palauttaa yksi tai useampi tuote, vaikka niitä ei olisi ostettu yhtenä tilauksena.
Huomaa, että sinulle ei hyvitetä toimituskuluja, jos haluat palauttaa osan ostostasi.
Palautukset
Lue lisää palautuksista nettisivuiltamme kohdista "Asiakaspalvelu> Palautukset"
Kun olet ilmoittanut meille ostoksesi peruutuksesta, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää tuote takaisin meille.
Sinun on maksettava toimituskulut ja olet vastuussa kuljetuksen aikana sattuneista vaurioista.
• ÄLÄ kirjoita pakkaukseen.
• Käytä pakkaukseen VAIN kirkasta teippiä.
• Varmista, että tuote on tiukasti pakattu.
• Kun palautat tuotteita meille, on tärkeää, että alkuperäinen pakkaus on ehjä.
• Muista liittää mukaan palautuskuitti tai kopio ostotositteesta.
Jos kirjoitat pakettiin, vaurioitat tai kadotat alkuperäisen pakkauksen, tämä nähdään tuotteen arvon alenemisena ja siksi hinnan laskuna palautuksen yhteydessä.
Hinnasta vähennetään vähintään 27 EUR, jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut, tai enintään 40 % tuotteen hinnasta, jos tuote palautetaan ilman sen alkuperäistä pakkausta.
Siksi on tärkeää pakata tuote alkuperäiseen pakkaukseen huolellisesti, joko pahvilaatikkoon tai kuplamuoviin, jos haluat palauttaa tuotteen.
Alkuperäiseen pakkauksen päällä saa käyttää vain kirkasta teippiä!
Mikään toimitettu ohjelmisto ei saa olla aktivoitu tai sinetti rikottu. Lyhyesti sanottuna tuotteet on aina palautettava ja vastaanotettava samassa kunnossa kuin täältä lähtiessä. Siksi pyydämme sinua varmistamaan, että tuote on pakattu turvallisesti.
Emme ota vastaan postiennakolla tai postiin tai pakettipisteeseen lähetettyjä paketteja.
Peruuttamisoikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet:
Tavaroita ilman palautusoikeutta ovat: valmistetut tavarat, mittojen mukaan leikatut tavarat, mikrofonit, in-ear-kuulokkeet, ohjelmistot ja tuotteet, joita ei avaamisen jälkeen voi myydä uudelleen.
Tuotteen kunto kun palautat sen
Jos tavara on menettänyt arvoa, koska olet käyttänyt sitä eri tavalla kuin on ollut tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimintatavan vuoksi, voit saada takaisin vain osan alkuperäisestä ostohinnasta. Hyvitettävä summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta, ja joissain tapauksissa se voi tarkoittaa, että saat takaisin vain toimituskulut.
Suosittelemme palauttamaan tuotteen alkuperäisessä pakkauksessa.
Alkuperäisen pakkauksen puuttuminen voi johtaa tuotteen arvon alenemiseen.
Ostosumman palautus
Jos kadut ostostasi, saat rahasi takaisin. Jos tuotteen arvo on alentunut, vähennämme sinun vastuullasi olevan summan.
Palautamme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (tämä ei kuitenkaan koske ylimääräisiä toimituskuluja, jos olet valinnut eri toimitustavan kuin halvin tarjoamamme vakiotoimitus), viimeistään 14. päivää siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet viestisi, että haluat purkaa sopimuksen.
Palautamme rahat samalla maksutavalla, jolla teit ostoksen, ellei toisin ole sovittu.
Voimme pidättää maksun, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, ellet lähetä meille todistetta sen palauttamisesta.
Tuotteet tulee lähettää osoitteeseen:
Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4, port 6
8240 Risskov, Denmark
Hyväksymme vain suoraan tähän osoitteeseen lähetetyt paketit.
Valitusoikeus
Jos tuotteessa on jotain vikaa (valitusoikeus)
Tavaroiden ostoon voidaan soveltaa Ostolain virhesääntöjä.
Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, sinulla on 24 kuukauden reklamaatio-oikeus.
Voit siis valittaa virheistä tai puutteista, jotka olivat olemassa tuotteen myyntihetkellä. Todistusvelvollisuus on asiakkaalla ensimmäisten 12 kuukauden jälkeen tavarakauppalain 83 §:n mukaisesti. Tämän jälkeen tuote korjataan, vaihdetaan, rahat palautetaan tai tarjotaan hinnanalennusta tilanteesta riippuen. Edellytyksenä on tietysti, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen virheellisen käytön tai muun vahingollisen toiminnan seurauksena.
Ilmaisille ohjelmistoille ei ole tukea tai takuuta, sillä ne sisältyvät usein tiettyihin tuotteisiin kokeiluversiona tai "Limited Edition" -versiona.
Valmistaja tarjoaa tuen toimitetuille ohjelmistoille. Lue lisää takuukorjauksesta.
Kuinka kauan minulla on aikaa valittaa?
Reklamaatio tulee tehdä "kohtuullisen ajan" kuluessa siitä, kun olet havainnut tavarassa olevan vian. Jos teet valituksen kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta, reklamaatio tulee ajallaan.
Lue lisää valituksista verkkosivuillamme olevasta infokeskuksestamme.
Tuote lähetetään tilauksesta osoitteeseen:
Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4, Port 6
8240 Risskov
Att.: Repair
Jos reklamaatio on perusteltu, hyvitämme toimituskulut, jos olet ostanut GLS-pakkausetiketin verkkokaupastamme.
Tuote tulee aina lähettää takaisin asianmukaisessa pakkauksessa. Muista myös hankkia kuitti lähetyksestä.
Otamme vastaan vain suoraan aiemmin ilmoitettuun osoitteeseen lähetetyt paketit.
Kun palautat tuotteen, liitä mukaan yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta.
Korjaukset
Ennen kuin palautat tuotteen, kerro meille ongelmasta mahdollisimman yksityiskohtaisesti.
Joissain tapauksissa korjausaikaa voidaan minimoida lähettämällä tuote korjaamolle, joten ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja.
Käytä vapaasti korjauslomakettamme ja muista liittää mukaan laskukopio.
Tämä ei ole vaatimus, mutta se helpottaa tapausten käsittelyä ja minimoi valituksen käsittelyajan. Huomautus! Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä paketteja tai vastaavia.
Jos tuotteessa ilmenee vika takuuaikana (12 kuukauden takuu ostopäivästä + 12 kuukauden takuu), sinun on toimittava seuraavasti:
1. Täytä online-RMA-lomake.
2. Lähetä meille täytetty RMA-lomake.
3. Odota vastaustamme korjausohjeineen.
4. Lähetä tuote ohjeidemme mukaan (tuote voidaan usein lähettää suoraan valmistajalle, koska se lyhentää korjausaikaa).
Kun lähetät paketin, sinun TÄYTYY liittää mukaan:
1. Tuloste RMA-lomakkeesta (kun olet täyttänyt lomakkeen, saat kopion sähköpostitse)
2. Kopio alkuperäisestä laskusta (löytyy asiakastililtäsi)
3. Yleiskatsaus ohessa olevista laitteista, esim. virtalähde
4. Osoite, johon tuote on palautettava korjauksen jälkeen. Palaamme sinulle takaisin mahdollisimman pian.
Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.
Korjauksen ehdot
1. Tuote on lähetettävä asianmukaisesti pakattuna ja mieluiten alkuperäispakkauksessaan.
2. Mikäli ilmoitettua virhettä ei havaita tai virhe johtuu jostain muusta kuin meille lähetetystä tuotteesta, tarkastusmaksu 54 EUR, sis. ALV. Summa veloitetaan laskua kohden, ja se on maksettava ennen kuin tuote palautetaan sinulle.
3. Maksamme toimituskulut, kun palautamme tuotteen korjauksen päätyttyä (vain yksityisasiakkaat)
4. Me katamme palautuskustannukset, mutta vain, jos käytät palautuspakkaustarrojamme ja vain jos korjaus kuuluu takuun piiriin tai on oikeutettu reklamaatioon (vain yksityisasiakkaat)
Ostolain yleiset säännöt
Ellei yllä olevassa tekstissä toisin mainita, noudatamme Ostolain (the Purchase Act) yleisiä sääntöjä.
Sopimus on suunniteltu ja tehty tanskan kielellä, eikä sitä ole saatavilla verkkokaupastamme, minkä vuoksi sinun tulee tulostaa ja tallentaa tilausvahvistus.
Henkilötietopolitiikka
Tarvitsemme seuraavat tiedot, kun teet ostoksia meillä:
Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
Rekisteröimme ja luovutamme henkilötiedot, joita tarvitaan, jotta voimme toimittaa tuotteen sinulle.
Välitämme seuraavat henkilötiedot:
• Nimi
• Osoite
• Puhelinnumero
• Sähköposti
Alla on luettelo yrityksistä, joille henkilötietoja välitetään, ja sen tarkoituksesta:
• GLS - mahdollistaa toimituksen
• Postnord - mahdollistaa toimituksen
• Dachshund - mahdollistaa toimituksen
• UPS - mahdollistaa toimituksen
• TNT - mahdollistaa toimituksen
• Blue Water Shipping - mahdollistaa toimituksen
• Economics - mahdollistaa kirjanpidon taloushallintojärjestelmässämme
Henkilötietosi rekisteröidään Music Group Denmark A/S:lle ja säilytetään viisi vuotta, jonka jälkeen tiedot poistetaan.
Teemme myös yhteistyötä useiden muiden yritysten kanssa, jotka tallentavat ja käsittelevät tietoja. Yritykset käsittelevät tietoja vain meidän puolestamme eivätkä saa käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa.
Työskentelemme vain EU:ssa tai muissa maissa olevien tietojen käsittelijöiden kanssa, jotka voivat tarjota tiedoillesi riittävän suojan.
Äänidatasta vastaa Music Group Denmark A/S.
Sinulla on oikeus saada tietoa siitä, mitä tietoja käsittelemme sinusta.
Jos uskot, että tiedot ovat virheellisiä, sinulla on oikeus saada ne oikaistua. Joissakin tapauksissa meillä on velvollisuus poistaa henkilötietosi, jos pyydät sitä. Tämä voi olla esimerkiksi, jos tietojasi ei enää tarvita siihen tarkoitukseen, johon meidän piti käyttää niitä. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, jos uskot, että henkilötietojasi käsitellään lain vastaisesti. Voit kirjoittaa meille osoitteeseen: info@soundstorexl.fi
Valitusoikeus
Jos haluat kuluttajana tehdä valituksen ostoksestasi, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@soundstorexl.fi. Jos emme löydä ratkaisua, voit lähettää virallisen valituksen osoitteeseen:
Center for Complaint Resolution
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Jos asut jossain muussa EU-maassa kuin Tanskassa, voit valittaa EU:n komission online-valitusportaaliin osoitteessa http://ec.europa.eu/odr
Normaali peruutuslomake
(Tämä lomake voidaan täyttää ja palauttaa vain, jos peruuttamisoikeutta käytetään)
Vastaanottaja:
Music Group Denmark A / S
Norddigesvej 4,
8240 Risskov, Denmark
info@soundstorexl.fi
Vakuutan täten, että haluan käyttää peruuttamisoikeutta seuraavien tuotteiden/palveluiden ostosopimukseen liittyen:
____________________________________________________________________________________________
Tilattu: ____________________________ Vastaanotettu: ______________________________
Kuluttajan nimi: ____________________________________________________________
Kuluttajan osoite: _____________________________________________________________
Kuluttajan allekirjoitus: ________________________________________________
Päivämäärä: _________________
(vain jos lomakkeen sisältö ilmoitetaan paperilla)
Kaupankäyntiehdot on viimeksi päivitetty 31.12.2020