Etkö omista langattomia kuulokkeita, AirPodsia, kuulokkeita - tai muodollisesti ilmaistuna, oikeita kuulokkeita? Lue tästä. Kuulokkeilla on nykyään korvaamaton rooli elämässämme. Olipa käyttötarkoituksena musiikin kuuntelu, puheluiden vastaanotto tai videoiden katselu, kuulokkeet ovat tärkeä osa arkeamme.
Mutta kuten kaikkien muidenkin sähkölaitteiden kanssa, myös kuulokkeet vaativat ylläpitoa ja puhdistusta. Niiden laiminlyöminen voi johtaa huonoon äänenlaatuun, laitteen vaurioitumiseen ja jopa korvakäytävän infektioihin. Tässä artikkelissa käsittelemme joitakin parhaita tapoja puhdistaa kuulokkeesi, earpodisi tai airpodisi, jotta voit nauttia niistä pidempään ilman tarvetta lähettää niitä korjattavaksi tai hankkia uusia.
7 nopeaa vinkkiä langattomien EarBuds- tai AirPods-kuulokkeiden oikeaan puhdistamiseen
Jos kuulokkeissasi on tyynyjä, aloita seuraavasti:
- Puhdista tyynyt astianpesuaineella ja lämpimällä vedellä
- Anna niiden kuivua ilmassa yön yli
- Puhdista kuulokkeiden ritilä (tarvittaessa pehmeällä hammasharjalla)
- Poista sitten näkyvä korvavaha pinnoilta
- Desinfioi pinnat lisäksi desinfiointiaineella
- Anna niiden kuivua 5-10 minuuttia
- Aseta tyynyt takaisin paikoilleen
.. Ja olet valmis!
Katso valikoimamme langattomia kuulokkeita.
Miksi kuulokkeidesi puhdistaminen on tärkeää?
Kun käytät AirPodsejasi tai muita kuulokkeita päivittäin, niihin voi kertyä likaa ja bakteereita. Siksi on tärkeää puhdistaa ne säännöllisesti välttääksesi infektioita ja ylläpitääksesi hyvää hygieniaa.
Kuulokkeidesi puhtaana pitäminen voi myös auttaa pidentämään niiden käyttöikää. Muista aina noudattaa valmistajan ohjeita kunkin mallin, kuten AirPods Maxin tai AirPods Pron, oikeasta puhdistamisesta, koska väärä käsittely voi vahingoittaa laitetta. Muodosta hyvä tapa puhdistaa kuulokkeesi säännöllisesti parempien äänielämysten saavuttamiseksi tulevaisuudessa!
Bakteerit ja lika
Bakteerit ja lika ovat välttämättömiä osia päivittäisissä laitteissamme. Kuulokkeet, erityisesti pehmeät korvatulpat, ovat suosittuja bakteerien kasvualustoja ja voivat johtaa korvakäytävän infektioihin.
Likaisten kuulokkeiden käyttö voi luonnollisesti johtaa korvakäytävän infektioihin tai pysyvään kuulon heikkenemiseen ajan mittaan.
On tärkeää suhtautua puhdistukseen vakavasti näiden seurausten välttämiseksi.
Kuinka usein tulisi puhdistaa kuulokkeesi?: Yleisesti suositellaan puhdistamaan AirPods Max -kuulokkeesi tai muut langattomat kuulokkeet vähintään kerran kuukaudessa desinfioivalla pehmeällä hammasharjalla tai muulla sopivalla välineellä. Riippuen käytön tiheydestä, saattaa kuitenkin olla tarpeen suorittaa tämä prosessi säännöllisemmin optimaalisen terveyden ja turvallisuuden varmistamiseksi.
Pidennä kuulokkeidesi käyttöikää
Vältä kuulokkeidesi vaurioitumista puhdistuksen aikana käyttämällä pehmeää hammasharjaa ja vältä desinfioivia aineita, jotka voivat vahingoittaa materiaalia. Säilytä kuulokkeet turvallisessa paikassa käytön jälkeen välttääksesi vaurioita johtoihin ja liittimiin.
Jos haluat pidentää AirPodsien, AirPods Pron tai AirPods Maxien käyttöikää, varmista myös pitämällä ne puhtaina säännöllisesti puhdistamalla sekä korvasovittimet että latauskaapeli.
Kuinka puhdistaa kuulokkeesi?
Puhdistaaksesi kuulokkeesi, poista ensin korvasovitteet ja pyyhi ne varovasti pehmeällä liinalla. Sen jälkeen voit puhdistaa kuulokkeidesi pinnat sekoittamalla vesi-saippuaseosta ja isopropyylialkoholia. Muista aina välttää suihkuttamasta suoraan mitään osaa kuulokkeistasi.
AirPodsit vaativat hieman enemmän huomiota puhdistuksessa kuin tavalliset kuulokkeet. Käytä hammasharjaa poistaaksesi likaa äänireikiin ja varmista, ettet vahingoita mikrofoneja tai säätönappeja prosessin aikana. Kun on kyse latauskotelosta, on parasta käyttää nukkamatonta liinaa pyyhkiäksesi mahdolliset tahroja pois.
Pintojen ja kuulokkeiden puhdistus
Käytä pehmeää liinaa tai vanupuikkoa poistamaan lika ja roskat pinnalta. Vältä veden tai puhdistusaineiden käyttöä suoraan kuulokkeissa, sillä se voi vahingoittaa niitä. Desinfioi korvasovittimet miedolla alkoholiliuoksella bakteerien välttämiseksi.
- Käytä pehmeää liinaa tai vanupuikkoa
- Vältä veden tai puhdistusaineiden käyttöä kuulokkeissa
- Desinfioi korvasovittimet miedolla alkoholiliuoksella
AirPodsien puhdistus
Käytä pehmeää hammasharjaa poistaaksesi pölyn ja lian mikrofonien ja kaiuttimien ritilöistä. On tärkeää olla varovainen puhdistaessasi AirPodsejasi vahingoittamatta niitä. Pyyhi ne varovasti kostealla liinalla, jos niissä on tahroja tai meikin tai korvavahan jäämiä. Älä paina niitä liian kovaa puhdistuksen aikana välttääksesi vaurioita.
Lisävinkkejä:
- Älä koskaan käytä voimakkaita kemikaaleja tai liuottimia AirPodseihisi
- Anna AirPodsien kuivua kokonaan ennen käyttöä
- Säilytä puhtaat ja kuivat AirPodsit mukana tulevassa kotelossa
Muista, kuulokkeidesi ylläpito varmistaa optimaalisen äänenlaadun ja pitää ne hyvässä kunnossa pitkään!
Johdon ja liittimien puhdistus
Käytä kuivaa liinaa pyyhkiäksesi johdot ja liittimet säännöllisesti estääksesi tarpeettoman lian ja roskien kerääntymisen. Jos johdot ovat erittäin likaiset, voit varovasti pyyhkiä niitä kostealla liinalla poistaaksesi lian.
Vinkkejä kuulokkeidesi puhtaanapitoon
Kuulokkeidesi puhtaanapidon kannalta on tärkeää puhdistaa ne säännöllisesti. Käytä puhdasta liinaa tai vanupuikkoa varovasti poistamaan likaa ja pölyä sekä korvasovittimista että kaiuttimista.
Kun et käytä kuulokkeita, muista säilyttää ne suojakotelossa estääksesi lisälikaa ja pölyä. Näillä yksinkertaisilla vinkeillä varmistat, että kuulokkeesi pysyvät puhtaina ja toimivat optimaalisesti.
Kuulokkeiden säilyttäminen
Pidä kuulokkeesi poissa kosteudesta ja kuumuudesta,
Kauppaehdot yksityisasiakkaille
Napsauta tästä nähdäksesi kaupankäyntiehdot yritys- ja EAN-asiakkaille
Yleistä tietoa
Music Group Denmark A/S:tä ja tätä verkkokauppaa kutsutaan tästä eteenpäin nimellä "myyjä, me, verkkokauppa", kun taas Music Group Denmark A / S:n suoraostoasiakasta nimellä ”sinä”
Osoite:
Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4
8240 Risskov
info@soundstorexl.fi
Puh. +358 75 3263322
Osakeyhtiö
CVR: 33777175
Perustamisvuosi: 2011
Toimitus
Toimituskulut voivat vaihdella toimitustavan, tuotteen ja kokonaisostohinnan mukaan. Ostajalle ilmoitetaan tästä luonnollisesti ennen tilauksen vahvistamista. Huomaa, että tilauksen yhteydessä sinulla on mahdollisuus määrittää vaihtoehtoinen toimitusosoite. Tätä voidaan käyttää, jos tilatut tuotteet toimitetaan toissijaiseen osoitteeseen; esimerkiksi työpaikallesi.
* Huomaa: Kun tilaat tuotteita ja valitset "yksityinen toimitus", tilauksen voi toimittaa yksi tai useampi eri kuljetusyhtiö, kuten: GLS, Post Danmark, UPS, DPD jne. Tämä johtuu siitä, että toimitamme useilta eri tavarantoimittajilta, jotka käyttävät eri kuljetusyhtiöitä. Paketit käsitellään siis kyseessä olevan kuljetusyhtiön lähetystavan mukaisesti ja ne voidaan lähettää lähimpään GLS-pakettipisteeseen, postiin tms., mikäli ketään ei ole paikalla, kun kuljettaja yrittää toimittaa tilaustasi.
Jos haluat tietää, kuka toimittaa tilauksesi, voit kirjautua verkkokauppamme kautta "Omalle tilille", jossa on yleensä kerrottu, kuka toimittaa tilauksen. Jos tätä ei ole ilmoitettu, voit lähettää meille sähköpostia.
Toimitusaika voi vaihdella tuotteen varastotilanteen mukaan, mutta tämä mainitaan yksittäisen tuotteen kohdalla.
Huomioithan, että suurten ja/tai raskaiden tavaroiden toimituksissa kuljetusliikkeiden, kuten esimerkiksi Dachserin tai Danske Fragtmændin, toimitus tapahtuu suoraan asunnollesi.
Maksu
SoundStoreXL-verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kun maksu on vastaanotettu, lähetämme tuotteet sinulle.
Kortti
● Dankort
● Visa / Dankort
● Mastercard
● MasterCard Debit
● Visa
● Visa Electron
Summa vähennetään kortiltasi vasta kun tuotteet lähetetään verkkokaupasta. Summa, joka on suurempi kuin mitä olet hyväksynyt ostohetkellä, ei koskaan veloiteta. Emme veloita korttikuluja.
MobilePay
Osta verkossa ja maksa matkapuhelimellasi
Pankkisiirto
Ei lisämaksuja
Siirrät kokonaissumman pankkitilillemme Spar Nord Bank A/S:ssä:
Reg: 9004 - Tilinumero: 1120451932
BIC/Swift-koodi: SPNODK22
IBAN-numero: DK2290041120451932
HUOM! Kun maksat pankkisiirrolla, et ole vastalausejärjestelmän suojassa.
EAN-numero
Vain viranomaisille tai julkisille laitoksille
Lahjakortti
Lahjakortteja käytettäessä, voidaan käyttää vain yhtä lahjakorttikoodia ostosta kohden
Hinnat
Kaikki verkkokauppojen hinnat ovat Tanskan kruunuissa EUR ja sisältävät ALV:n ja muut verot.
Voit nähdä aikaisemmat tilauksesi kirjautumalla verkkokauppamme kautta. Kirjautumisen jälkeen voit esimerkiksi tulostaa ostoksestasi laskun ja vastaavia tietoja.
Voit tarkastella ostohistoriaasi asiakastilin luomisen jälkeen.
Alennuskoodit ja lahjakortit
Ellei toisin mainita, seuraavat ehdot koskevat alennuskoodeja tilaustasolla (ei yksittäisiä tuotetarjouksia).
1. Alennuskoodia voi käyttää enintään kerran per asiakas per päivä.
2. Yhtä tilausta kohti voidaan käyttää enintään yhtä alennuskoodia.
Lahjakortti katsotaan talletukseksi, eikä sitä lueta tuotteen ostoksi. Lahjakorttia ei voi käyttää uuden lahjakortin maksamiseen.
ALV:n palautus
Kun tuote viedään maasta, lähetä meille voimassaolevat asiakirjat (esim. tullileimalla varustettu myyntilasku) sekä tilitietosi arvonlisäveron palautushakemukseesi. Kun tämä on toimitettu, arvonlisäveron määrä palautetaan hallintokuluineen 10 % arvonlisäveron määrästä (min. 13 EUR ja max. 54 EUR)
Palautetut tuotteet / peruuttamisoikeus
Sinulla on 30 päivän peruuttamisoikeus, kun teet ostoksia verkkokaupassamme.
Peruutusaika päättyy 30 päivän kuluttua päivästä, jolloin:
1. olet vastaanottanut tuotteesi
2. vastaanottanut fyysisesti viimeisen tuotteen, jos on sovittu useista eri tuotteista, jotka tilataan yhdessä tilauksessa ja jotka toimitetaan yksitellen
3. vastaanottanut fyysisesti viimeisen erän tai viimeisen tuoteosan, jos on kyse useista eristä tai osista koostuvan tuotteen toimittamisesta
Sinun tulee käyttää palautuslomakettamme peruuttamisoikeuteen ja lähettää siitä kopio palautuksen yhteydessä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen: info@soundstorexl.fi
tai käyttää tavallista peruutuslomaketta. Et voi peruuttaa tilaustasi yksinkertaisesti kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta ilmoittamatta meille tästä selkeästi.
Tiettyjä tuotteita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa normaalilla toimituksella. Tämä koskee yleensä yli 30 kg painoisia tai yli 2 metrin pituisia esineitä.
Ostoksen osien hyvitys
Jos olet ostanut meiltä useampia tuotteita, sinulla on mahdollisuus palauttaa yksi tai useampi tuote, vaikka niitä ei olisi ostettu yhtenä tilauksena.
Huomaa, että sinulle ei hyvitetä toimituskuluja, jos haluat palauttaa osan ostostasi.
Palautukset
Lue lisää palautuksista nettisivuiltamme kohdista "Asiakaspalvelu> Palautukset"
Kun olet ilmoittanut meille ostoksesi peruutuksesta, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää tuote takaisin meille.
Sinun on maksettava toimituskulut ja olet vastuussa kuljetuksen aikana sattuneista vaurioista.
• ÄLÄ kirjoita pakkaukseen.
• Käytä pakkaukseen VAIN kirkasta teippiä.
• Varmista, että tuote on tiukasti pakattu.
• Kun palautat tuotteita meille, on tärkeää, että alkuperäinen pakkaus on ehjä.
• Muista liittää mukaan palautuskuitti tai kopio ostotositteesta.
Jos kirjoitat pakettiin, vaurioitat tai kadotat alkuperäisen pakkauksen, tämä nähdään tuotteen arvon alenemisena ja siksi hinnan laskuna palautuksen yhteydessä.
Hinnasta vähennetään vähintään 27 EUR, jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut, tai enintään 40 % tuotteen hinnasta, jos tuote palautetaan ilman sen alkuperäistä pakkausta.
Siksi on tärkeää pakata tuote alkuperäiseen pakkaukseen huolellisesti, joko pahvilaatikkoon tai kuplamuoviin, jos haluat palauttaa tuotteen.
Alkuperäiseen pakkauksen päällä saa käyttää vain kirkasta teippiä!
Mikään toimitettu ohjelmisto ei saa olla aktivoitu tai sinetti rikottu. Lyhyesti sanottuna tuotteet on aina palautettava ja vastaanotettava samassa kunnossa kuin täältä lähtiessä. Siksi pyydämme sinua varmistamaan, että tuote on pakattu turvallisesti.
Emme ota vastaan postiennakolla tai postiin tai pakettipisteeseen lähetettyjä paketteja.
Peruuttamisoikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet:
Tavaroita ilman palautusoikeutta ovat: valmistetut tavarat, mittojen mukaan leikatut tavarat, mikrofonit, in-ear-kuulokkeet, ohjelmistot ja tuotteet, joita ei avaamisen jälkeen voi myydä uudelleen.
Tuotteen kunto kun palautat sen
Jos tavara on menettänyt arvoa, koska olet käyttänyt sitä eri tavalla kuin on ollut tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimintatavan vuoksi, voit saada takaisin vain osan alkuperäisestä ostohinnasta. Hyvitettävä summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta, ja joissain tapauksissa se voi tarkoittaa, että saat takaisin vain toimituskulut.
Suosittelemme palauttamaan tuotteen alkuperäisessä pakkauksessa.
Alkuperäisen pakkauksen puuttuminen voi johtaa tuotteen arvon alenemiseen.
Ostosumman palautus
Jos kadut ostostasi, saat rahasi takaisin. Jos tuotteen arvo on alentunut, vähennämme sinun vastuullasi olevan summan.
Palautamme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (tämä ei kuitenkaan koske ylimääräisiä toimituskuluja, jos olet valinnut eri toimitustavan kuin halvin tarjoamamme vakiotoimitus), viimeistään 14. päivää siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet viestisi, että haluat purkaa sopimuksen.
Palautamme rahat samalla maksutavalla, jolla teit ostoksen, ellei toisin ole sovittu.
Voimme pidättää maksun, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, ellet lähetä meille todistetta sen palauttamisesta.
Tuotteet tulee lähettää osoitteeseen:
Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4, port 6
8240 Risskov, Denmark
Hyväksymme vain suoraan tähän osoitteeseen lähetetyt paketit.
Valitusoikeus
Jos tuotteessa on jotain vikaa (valitusoikeus)
Tavaroiden ostoon voidaan soveltaa Ostolain virhesääntöjä.
Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, sinulla on 24 kuukauden reklamaatio-oikeus.
Voit siis valittaa virheistä tai puutteista, jotka olivat olemassa tuotteen myyntihetkellä. Todistusvelvollisuus on asiakkaalla ensimmäisten 12 kuukauden jälkeen tavarakauppalain 83 §:n mukaisesti. Tämän jälkeen tuote korjataan, vaihdetaan, rahat palautetaan tai tarjotaan hinnanalennusta tilanteesta riippuen. Edellytyksenä on tietysti, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen virheellisen käytön tai muun vahingollisen toiminnan seurauksena.
Ilmaisille ohjelmistoille ei ole tukea tai takuuta, sillä ne sisältyvät usein tiettyihin tuotteisiin kokeiluversiona tai "Limited Edition" -versiona.
Valmistaja tarjoaa tuen toimitetuille ohjelmistoille. Lue lisää takuukorjauksesta.
Kuinka kauan minulla on aikaa valittaa?
Reklamaatio tulee tehdä "kohtuullisen ajan" kuluessa siitä, kun olet havainnut tavarassa olevan vian. Jos teet valituksen kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta, reklamaatio tulee ajallaan.
Lue lisää valituksista verkkosivuillamme olevasta infokeskuksestamme.
Tuote lähetetään tilauksesta osoitteeseen:
Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4, Port 6
8240 Risskov
Att.: Repair
Jos reklamaatio on perusteltu, hyvitämme toimituskulut, jos olet ostanut GLS-pakkausetiketin verkkokaupastamme.
Tuote tulee aina lähettää takaisin asianmukaisessa pakkauksessa. Muista myös hankkia kuitti lähetyksestä.
Otamme vastaan vain suoraan aiemmin ilmoitettuun osoitteeseen lähetetyt paketit.
Kun palautat tuotteen, liitä mukaan yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta.
Korjaukset
Ennen kuin palautat tuotteen, kerro meille ongelmasta mahdollisimman yksityiskohtaisesti.
Joissain tapauksissa korjausaikaa voidaan minimoida lähettämällä tuote korjaamolle, joten ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja.
Käytä vapaasti korjauslomakettamme ja muista liittää mukaan laskukopio.
Tämä ei ole vaatimus, mutta se helpottaa tapausten käsittelyä ja minimoi valituksen käsittelyajan. Huomautus! Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä paketteja tai vastaavia.
Jos tuotteessa ilmenee vika takuuaikana (12 kuukauden takuu ostopäivästä + 12 kuukauden takuu), sinun on toimittava seuraavasti:
1. Täytä online-RMA-lomake.
2. Lähetä meille täytetty RMA-lomake.
3. Odota vastaustamme korjausohjeineen.
4. Lähetä tuote ohjeidemme mukaan (tuote voidaan usein lähettää suoraan valmistajalle, koska se lyhentää korjausaikaa).
Kun lähetät paketin, sinun TÄYTYY liittää mukaan:
1. Tuloste RMA-lomakkeesta (kun olet täyttänyt lomakkeen, saat kopion sähköpostitse)
2. Kopio alkuperäisestä laskusta (löytyy asiakastililtäsi)
3. Yleiskatsaus ohessa olevista laitteista, esim. virtalähde
4. Osoite, johon tuote on palautettava korjauksen jälkeen. Palaamme sinulle takaisin mahdollisimman pian.
Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.
Korjauksen ehdot
1. Tuote on lähetettävä asianmukaisesti pakattuna ja mieluiten alkuperäispakkauksessaan.
2. Mikäli ilmoitettua virhettä ei havaita tai virhe johtuu jostain muusta kuin meille lähetetystä tuotteesta, tarkastusmaksu 54 EUR, sis. ALV. Summa veloitetaan laskua kohden, ja se on maksettava ennen kuin tuote palautetaan sinulle.
3. Maksamme toimituskulut, kun palautamme tuotteen korjauksen päätyttyä (vain yksityisasiakkaat)
4. Me katamme palautuskustannukset, mutta vain, jos käytät palautuspakkaustarrojamme ja vain jos korjaus kuuluu takuun piiriin tai on oikeutettu reklamaatioon (vain yksityisasiakkaat)
Ostolain yleiset säännöt
Ellei yllä olevassa tekstissä toisin mainita, noudatamme Ostolain (the Purchase Act) yleisiä sääntöjä.
Sopimus on suunniteltu ja tehty tanskan kielellä, eikä sitä ole saatavilla verkkokaupastamme, minkä vuoksi sinun tulee tulostaa ja tallentaa tilausvahvistus.
Henkilötietopolitiikka
Tarvitsemme seuraavat tiedot, kun teet ostoksia meillä:
Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
Rekisteröimme ja luovutamme henkilötiedot, joita tarvitaan, jotta voimme toimittaa tuotteen sinulle.
Välitämme seuraavat henkilötiedot:
• Nimi
• Osoite
• Puhelinnumero
• Sähköposti
Alla on luettelo yrityksistä, joille henkilötietoja välitetään, ja sen tarkoituksesta:
• GLS - mahdollistaa toimituksen
• Postnord - mahdollistaa toimituksen
• Dachshund - mahdollistaa toimituksen
• UPS - mahdollistaa toimituksen
• TNT - mahdollistaa toimituksen
• Blue Water Shipping - mahdollistaa toimituksen
• Economics - mahdollistaa kirjanpidon taloushallintojärjestelmässämme
Henkilötietosi rekisteröidään Music Group Denmark A/S:lle ja säilytetään viisi vuotta, jonka jälkeen tiedot poistetaan.
Teemme myös yhteistyötä useiden muiden yritysten kanssa, jotka tallentavat ja käsittelevät tietoja. Yritykset käsittelevät tietoja vain meidän puolestamme eivätkä saa käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa.
Työskentelemme vain EU:ssa tai muissa maissa olevien tietojen käsittelijöiden kanssa, jotka voivat tarjota tiedoillesi riittävän suojan.
Äänidatasta vastaa Music Group Denmark A/S.
Sinulla on oikeus saada tietoa siitä, mitä tietoja käsittelemme sinusta.
Jos uskot, että tiedot ovat virheellisiä, sinulla on oikeus saada ne oikaistua. Joissakin tapauksissa meillä on velvollisuus poistaa henkilötietosi, jos pyydät sitä. Tämä voi olla esimerkiksi, jos tietojasi ei enää tarvita siihen tarkoitukseen, johon meidän piti käyttää niitä. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, jos uskot, että henkilötietojasi käsitellään lain vastaisesti. Voit kirjoittaa meille osoitteeseen: info@soundstorexl.fi
Valitusoikeus
Jos haluat kuluttajana tehdä valituksen ostoksestasi, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@soundstorexl.fi. Jos emme löydä ratkaisua, voit lähettää virallisen valituksen osoitteeseen:
Center for Complaint Resolution
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Jos asut jossain muussa EU-maassa kuin Tanskassa, voit valittaa EU:n komission online-valitusportaaliin osoitteessa http://ec.europa.eu/odr
Normaali peruutuslomake
(Tämä lomake voidaan täyttää ja palauttaa vain, jos peruuttamisoikeutta käytetään)
Vastaanottaja:
Music Group Denmark A / S
Norddigesvej 4,
8240 Risskov, Denmark
info@soundstorexl.fi
Vakuutan täten, että haluan käyttää peruuttamisoikeutta seuraavien tuotteiden/palveluiden ostosopimukseen liittyen:
____________________________________________________________________________________________
Tilattu: ____________________________ Vastaanotettu: ______________________________
Kuluttajan nimi: ____________________________________________________________
Kuluttajan osoite: _____________________________________________________________
Kuluttajan allekirjoitus: ________________________________________________
Päivämäärä: _________________
(vain jos lomakkeen sisältö ilmoitetaan paperilla)
Kaupankäyntiehdot on viimeksi päivitetty 31.12.2020